Інженерія програмного забезпечення
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Інженерія програмного забезпечення by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 38
Results Per Page
Sort Options
Item Розробка програмного забезпечення для збереження та спільного використання списків фільмів(Державний університет економіки і технологій, 2025) Желудченко Д.О.У бакалаврській дипломній роботі реалізовано програмне забезпечення для збереження, візуалізації та вибору фільмів. Складовими проєкту є вебзастосунок для створення, редагування та перегляду списків фільмів, а також окремий десктопний модуль з тривимірним інтерфейсом, у якому фільми виводяться на гранях інтерактивного куба. Текстури граней формуються на основі афіш обраних фільмів. Після завершення обертання куба визначається грань, повернута до камери, – відповідний фільм вважається вибраним. Вебчастину створено з використанням JavaScript, віндовс частину – мовою C# із застосуванням OpenGL.Item Розробка програмного забезпечення продажу фаст-фуду з можливістю доставки(Державний університет економіки і технологій, 2025) Соловйов Д.В.У дипломній роботі розроблено два програмні продукти: веб-сайт для онлайн-продажу фаст-фуду з доставкою та десктопний застосунок-конструктор страв. Веб-сайт реалізовано з використанням мов PHP, JavaScript, HTML, CSS та СУБД MySQL. Реалізовано функціонал реєстрації користувачів, перегляду товарів, фільтрації, додавання до кошика, оформлення замовлень, пошуку та оцінювання продукції. Сайт має адаптивний дизайн і підтримує асинхронну взаємодію з сервером через AJAX. Десктопний застосунок створено на C# з використанням Windows Forms та бібліотеки OpenGL. Користувач має змогу самостійно сформувати піцу або бургер: вибрати соус, додати інгредієнти, бачити результат у графічному середовищі. Автоматично обчислюється вартість замовлення. Після формування замовлення користувач вводить контактні дані для подальшої обробки.Item Розробка гри «Гонки»(Державний університет економіки і технологій, 2025) Бабаліч М.Ю.У межах кваліфікаційної роботи реалізовано 2D-гру у жанрі Гонки з використанням мови програмування C++ та графічного API OpenGL, який застосовано для побудови візуальної частини гри. Проєкт включає ключові компоненти ігрового процесу: керування транспортним засобом, обробку зіткнень, динамічну трасу з перешкодами, а також базові елементи інтерфейсу. Архітектура гри побудована з урахуванням принципів об'єктно-орієнтованого програмування, що забезпечує зручність підтримки та подальшого розширення функціоналу. Також підготовлено інсталятор, який дозволяє користувачам легко та безперешкодно встановлювати гру на пристрої з операційною системою Windows. У результаті реалізовано завершену настільну 2D-гру, яка відповідає основним очікуванням користувачів щодо зручності використання, стабільності функціонування та привабливого візуального оформлення.Item Розробка нейронної мережі та інтерфейсу для розпізнавання цифр, букв та геометричних фігур(Державний університет економіки і технологій, 2025) Офіцеров О.Є.У бакалаврській роботі розроблено програмний комплекс для розпізнавання цифр, літер та геометричних фігур на основі штучної нейронної мережі. Реалізовано графічний інтерфейс користувача на базі Qt з можливістю малювання, відображення результатів класифікації та збереження моделей. Для зберігання вагів використано базу даних SQLite.Item Розробка програмного забезпечення для обліку операцій купівлі-продажу валюти в пунктах обміну на прикладі АТ "ПУМБ"(Державний університет економіки і технологій, 2025) Москаленко Д.В.У цій дипломній роботі було створено програмне забезпечення для обліку операцій купівлі-продажу валюти в пунктах обміну валют на прикладі АТ «ПУМБ». Для реалізації цього завдання було розроблено базу даних у середовищах MySQL та Microsoft Access, яка стала важливою складовою модуля програмного комплексу «Операційний день банку». Розроблена база даних забезпечує можливість експорту та імпорту операцій купівлі-продажу валюти до системи «Операційний день банку», а також реалізацію самих операцій обміну. Було реалізовано двосторонній зв’язок між базою даних пункту обміну валют і програмним комплексом банку, що сприяло підвищенню ефективності роботи персоналу. За допомогою створеної бази даних співробітники пункту обміну отримали змогу формувати точні звіти щодо обсягів купленої та проданої валюти, а також додаткові журнали з фіксацією часу проведення операцій. Це дозволило зменшити навантаження на програмний комплекс «Операційний день банку», оскільки облік вівся не за кожною окремою операцією, а за зведеними сумами по кожній валюті. Програмне забезпечення було реалізоване мовою програмування C#, що забезпечило належну функціональність, інтеграцію з базами даних та відповідність вимогам автоматизації валютно-обмінних процесів.Item Розробка програмного забезпечення продажу жіночих прикрас(Державний університет економіки і технологій, 2025) Квашук О.О.Дана бакалаврська робота присвячена розробці програмного забезпечення для продажу жіночих прикрас з використанням технології Windows Forms на C#, 3D-графіки на мові програмування C++ з використанням бібліотеки OpenGL, а також бази даних MS Access. Мета роботи – створення програмного забезпечення, яке дозволяє користувачам переглядати, вибирати та купувати жіночі прикраси. Для цього використовується Windows Forms на мові C#, щоб створити зручний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс для користувачів. Візуалізація реалізується за допомогою 3D-графіки, яка відображає ціни на жіночі прикраси у вигляді гістограми. Для зберігання та управління даними про доступні жіночі прикраси використовується база даних MS Access, що надає зручний та ефективний доступ до інформації про жіночи прикраси та клієнтів. Результатом роботи є функціональне програмне забезпечення, яке може бути використано в ювелірних салонах або онлайн-магазинах для демонстрації та продажу жіночих прикрас. Розроблений додаток покращує процес продажу та задовольняє потреби клієнтів, надаючи їм зручні та реалістичні можливості для перегляду та вибору продуктів.Item Розробка програмного забезпечення для автоматизації формування кулінарних рецептів(Державний університет економіки і технологій, 2025) Золотарьов М.О.У бакалаврській дипломній роботі розроблено програмне забезпечення, що дозволяє автоматизувати процес формування рецептів з використанням кулінарного довідника та вирішувати наступні задачі: – ведення даних по стравам; – ведення даних по продуктам; – формування рецептів, запис їх до бази даних та автоматичне формування звітів; – автоматизоване формування звітів та їх експорт в MS Excel та HTML. Програмне забезпечення розроблено на мові C# з використанням технології ADO .NET для обробки баз даних. Результати роботи рекомендуються до застосування у кулінарній справі.Item Розробка програмного забезпечення замовлень клієнтів у ресторані(Державний університет економіки і технологій, 2025) Чайковський Д.Є.Основним завданням дипломної роботи було створення програмного комплексу для автоматизації процесу замовлень у ресторані. У бакалаврській дипломній роботі удосконалено теоретико-методичні підходи до створення прикладного програмного забезпечення. Доповнено підходи до створення проєктів з урахуванням їх використання на різних операційних системах та у різних браузерах. У розробленому програмному забезпеченні використано технології Node.js для серверної логіки, React з бібліотекою Material UI для клієнтської частини сайту, а також C# WinForms і OpenGL для створення візуального модуля адміністративної панелі. У роботі запропоновано новий підхід до автоматизації внутрішніх процесів ресторану, що дозволяє мінімізувати участь персоналу в обробці замовлень та бронювань.Item Розробка гри «The binding of isaac»(Державний університет економіки і технологій, 2025) Білий Я.О.У бакалаврській роботі розроблено програмне забезпечення для створення та редагування ігрових мап із використанням React для фронтенду, Node.js та MongoDB для збереження даних, а також C# для ігрового клієнта. Взаємодія між клієнтом і сервером реалізована через REST API, що забезпечує ефективне завантаження і збереження структур рівнів у форматі JSON. Ігровий клієнт на C# перетворює отримані дані у внутрішні об’єкти гри, підтримуючи логіку розміщення кімнат, ворогів і босів. Використання MongoDB дозволяє гнучко зберігати багаторівневі структури ігрових карт.Item Розробка mp3-плеєру(Державний університет економіки і технологій, 2025) Головачук А.О.У кваліфікаційній роботі розроблено музичний програвач на мові програмування C++ з використанням графічного API OpenGL для побудови користувацького інтерфейсу. Для обробки та відтворення аудіофайлів використано звукове API OpenAL, що забезпечує якісне звучання та базову взаємодію з аудіо. Як результат кваліфікаційної роботи створено десктопний музичний програвач, що відповідає базовим вимогам користувача щодо функціональності, зручності встановлення та доступності.Item Розробка гри «Морський бій»(Державний університет економіки і технологій, 2025) Гушко О.С.У бакалаврській дипломній роботі розроблене програмне забезпечення гри «Морський Бій». Програмний додаток розроблено на мові C# з використанням бібліотеки OpenGL на основі OpenTK для роботи з тривимірною графікою та технології ADO .NET для роботи з базами даних. Сторінка турнірної таблиці розроблена на основі HTML, CSS та JavaScript. Взаємодія з сервером здійснюється через REST API з використанням асинхронних викликів.Item Розробка гри “Пазли” для розвитку дітей дошкільного віку(Державний університет економіки і технологій, 2025) Романюк М.В.У бакалаврській дипломній роботі розроблена комп’ютерна гра “Пазли” для дітей дошкільного віку. Гра розроблена на мові програмування C# з використанням технології ADO .NET для роботи з базами даних. Перевагою даної гри є завантаження картинки, як з бази даних, так і з довільного графічного файлу. Вікно гри не має жорстких границь та може динамічно змінюватись. Розроблено власний клас для окремого елементу картинки GraphItem, який дозволяє вдало реалізувати логіку гри. Відповідна гра розвиває логіку та пам’ять у дітей дошкільного віку. Веб-версія гри розроблена з використанням технології ASP .NET. За допомогою OpenGL відбувається виведення карток Домана у 3D-графіці за якими у подальшому відбуватиметься процес навчання. Розроблене програмне забезпечення рекомендується до використання у навчальному процесі в дошкільних закладах. Впровадження створеного програмного забезпечення сприятиме значному покращенню освітнього процесу в дошкільних закладах.Item Розробка програмного забезпечення для жеребкування учасників ігор з шахів(Державний університет економіки і технологій, 2025) Хромичкіна А.О.У бакалаврській дипломній роботі розроблено програмне забезпечення для автоматизованого жеребкування учасників шахових турнірів. Програма дозволяє формувати пари гравців для кожного раунду, зберігати результати зіграних партій, фіксувати інформацію про суперників, колір фігур та набрані очки. Також реалізована можливість експорту результатів на вебсайт. Програмне забезпечення розроблено мовою C++ з використанням бібліотеки MFC для побудови графічного інтерфейсу. Візуалізація логотипу шахової фігури здійснена за допомогою технології OpenGL. Для збереження даних використовується база даних, у якій зберігається інформація про гравців, раунди та результати ігор.Item Розробка додатку для контролю відвідування занять студентами(Державний університет економіки і технологій, 2025) Покутній Д.М.У бакалаврській дипломній роботі були розроблені додаток для контролю відвідуваності студентів. Система складається з декількох частин, десктопного додатку створеного на мові C++ , клієнтського веб-компоненту побудованого за допомогою бібліотеки Next.js, та серверної частини реалізованої на мові програмування PHP з використанням фреймворку Laravel. Інформація була розміщена в реляційній базі даних PostgreSQL.Item Розробка програмного забезпечення візуалізації 3D-об’єктів дизайну інтер’єру(Державний університет економіки і технологій, 2025) Рудський В.В.У бакалаврській дипломній роботі розроблено програмне забезпечення 3D-візуалізатора архітектурних моделей з використанням OpenGL та C++. Додаток забезпечує ефективне завантаження та інтерактивне відображення тривимірних об'єктів у поширених форматах DAE, FBX та OBJ. Реалізовано функціонал відображення моделей з текстурами та матеріалами, а також інтерактивне управління камерою для детального огляду сцени. Проведено тестування, яке підтвердило високу продуктивність та стабільність візуалізатора.Item Розробка парсеру веб-сторінок(Державний університет економіки і технологій, 2025) Волошин Д.А.У бакалаврській дипломній роботі розроблено програмний комплекс для автоматизованого збору й обробки даних із веб-сторінок. Веб-додаток створено на базі ASP.NET MVC із використанням бібліотеки HTML Agility Pack для парсингу та технології ADO.NET для збереження сценаріїв парсингу у СУБД Microsoft Access. На виході формується файл у форматі CSV/JSON, який потім візуалізується в окремому десктоп-додатку, реалізованому на C++/MFC із використанням OpenGL для графічного представлення даних.Item Розробка програмного забезпечення догляду за рослинами(Державний університет економіки і технологій, 2025) Татару Є.П.У бакалаврській роботі розроблено два продукти: веб-застосунок та настільну навчальну гру. Веб-застосунок створено з використанням React і GraphQL — він дає змогу переглядати товари, читати публікації та оформлювати замовлення. Інтерфейс адаптивний, побудований за принципом SPA, що забезпечує швидку і зручну взаємодію. Навчальна гра реалізована на C# (Windows Forms) і моделює догляд за кімнатними рослинами. Користувач переміщує рослину по кімнаті з різними зонами освітлення. Алгоритм обчислює відповідність між потребами рослини у світлі та умовами навколо, показуючи результат через візуальний індикатор.Item Розробка програмного забезпечення пошуку та публікації новин(Державний університет економіки і технологій, 2025) Гончарук І.С.У бакалаврській дипломній роботі розроблене програмне забезпечення перегляду новин на основі алгоритмів веб розробки. Програмний додаток розроблено на мові Java Script з використанням бібліотеки Node.js, з використанням технологій passport, express тощо.Item Розробка програмного забезпечення продажу дисків студії звукозапису(Державний університет економіки і технологій, 2025) Лигун М.К.У кваліфікаційній роботі розроблено програмне забезпечення, що дозволяє автоматизувати процес продажу дисків студії звукозапису та дозволяє вирішити наступні задачі: – ведення даних по дискам; – ведення даних по клієнтам; – організація продажу дисків, запис їх до бази даних та автоматичне формування чеків; – автоматизоване формування звітів та їх експорт в MS Excel та HTML. Програмне забезпечення розроблено на мові C# з використанням технології ADO .NET для обробки баз даних. Результати роботи рекомендуються до застосування у студіях звукозапису з метою автоматизації продажу дисків.Item Розробка програмного забезпечення продажу книг(Державний університет економіки і технологій, 2025) Косяк В.О.У дипломній роботі створено два програмні продукти: веб-сайт для продажу книг та настільний 3D-переглядач обкладинок. Веб-сайт реалізовано з використанням PHP і MySQL - він дозволяє переглядати каталог книг, фільтрувати за категоріями та ціною, оформлювати замовлення й читати придбані електронні копії онлайн. Інтерфейс адаптивний, побудований за принципом багатосторінкового додатку з AJAX-елементам. Десктопний переглядач розроблено на C# (Windows Forms) із використанням OpenGL через OpenTK. Програма завантажує список книг безпосередньо з тієї самої бази даних сайту та відтворює їх обкладинки і корінці у форматі 3D. Користувач може обертати модель мишею і переглядати дизайн книги з різних боків. Алгоритм автоматично підвантажує текстури обкладинок та їхньої корінної частини й відображає їх у вікні рендерингу.